shopping is my life!

Hej alla sötnosar! Hur är det? Men mig är det bra! Förlåt för JÄTTE dålig uppdatering men det har varit så mkt med skolan och så. Har tillexempel 4 läxor, 1 prov och så ska vi skriva en uppsatts denna vecka.... 
Idag + imorn så slutar vi efter lunch för att då har vissa utvecklingsamtal, jag har imorn kl 15.45 :) Efter lunchen imorn ska jag åka och hällsa på Janina i hennes nya skola! Saknar henne sååååå mycket, så det ska bli jätte kul! 
 
Idag efter lunch så åkte jag hem och gjorde lite läxor m.m. Sen vid 2 så åkte jag in till stan. Det här hittade jag: 
 
 
 
 
  
Bältet / Bik bok 199 kr                    Tröjan / Zara 59 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Nathalies  -