Studiedag

Hello sunshines! Idag har dagen varit jätte bra! Vi har haft studiedag typ hela dagen, det är för att vi har utvecklingssamtal så man behövde bara åka till skolan den tiden man har ;) Imorse så tog jag sovmorgon men vaknade kl 7..... Så låg i min säng och kollade på några avsnitt av "Keeping up with the Kardashians". Sen vid 10 så kom Janina hem till mig :) Vi gick till våran gamla skola och hälsade på, SAKNAR DEN SÅ SJUKT MKT! Sen så gick vi hem och gjorde lite lunch och solade på balongen.. Sen så gick vi en promenad och köpte glass tillslut så hamnade vi på fotbollsplan och solade. Vid 4 så hade jag mitt samtal, nu när jag kom hem så pluggade jag lite.. Vad har ni gjort idag?
-Linn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Nathalies  -