Shoppat!

Hejsan alla! Idag vid 12 så åkte jag hem till en kompis och käkade lunch, det var massa andra där oxå.. Sen vid halv 2 så åkte jag in till stan, gick till mammas jobb och fikade lite sen gick jag på stan. Träffade pappa en snabbis oxå :) Har hittad massor av fina saker som jag inte har råd med.... :( Tänkte sätta upp lappar på ica att vara hundvakt så man tjänar lite pengar! 
 
Puss 
Hittade en super cool klocka på Aldo på rean (min nya favorit affär) Man kan lixom byta bandet så det ser ut som man har många olika klockor fast det är samma ;) Smart va? 
 
I lilje har dom öppnat en ny affär som jag älskar! Hittade lite småsaker inför skolan för 10 :-/ st
 
Ett supersnyggt midjeskärp från Aldo ( oxå på rean ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Nathalies  -