150 spänn rikare!

Hejsan bloggen! Idag så har det varit en kul dag!
Det började med att jag gick upp kl 7 och duschade och fixade mig, sen vid typ 9 så åkte jag in till stan :) HM på Hamngatan har ju renoverat så dom hade en ny öppning idag.. Dom 100 första fick ett presentkort på 300 kr men dom 200 första fick ett presentkort på 100 kr.. Och JAG var en av dom 200 första + att det var 20 % på allt i hela butiken.. Så jag fick lite små saker av mamma ( lägger upp bild imorn )Och när man handlade så fick man ett presentkort på 50 kr :)

Sen så åkte jag till Aspudden, hälsade på alla mina vänner och så skulle jag lämna lite papper till rektorn.. Efter det så följde jag med Ella, Anna och Ebba hem :)

Haha nu vet ni allt jag har gjort idag.... Vad har ni gjort idag?
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Nathalies  -